reklama

Nový život.

Od môjho pádu z koňa sa dejú veci.........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Všetko má zmysel. Aj môj dnešný krok. Zmazala som všetky články, čo som na tomto blogu napísala. Je mi z toho do plaču, ale niekedy teba urobiť hrubú čiaru a začať nový život. Niekedy sa človek cíti bezradný a nevie čo má robiť. Niekedy príde vlna radosti a šťastia. Niekedy sa cítime na všetko sami a nepochopení. Nedostáva sa nám obyčajné ľudské teplo. Obyčajné objatie. To stačí. Stačí, keď cítime, že sme milovaní. Nemusí to byť každý deň. Niekedy. Také maličkosti, ktoré vedia vymyslieť naše deti..... Stačí slovo, veta a všetky príkoria a starosti sú razom zabudnuté. A v srdiečku si nesieme len tie dobré pocity a spomienky. Keď som spadla z koňa a prebrala sa so silným otrasom mozgu na zemi, prvého som registrovala psa. Pamätám si, že som mu povedala: "Ahoj pes. Poď sem." A silno som ho objala. Nevedela som kde som, kto som, kto sú ľudia okolo mňa. Teraz ten pád vnímam ako dar. Ako požehnanie, lebo som si mohla veľa vecí uvedomiť. Začala som cítiť intenzívnejšie. Mozog mi už "nezavadzal". Všetko išlo cez srdiečko. A tej kobylke, z ktorej som spadla ďakujem. Môj život sa zmenil. K lepšiemu. Odvtedy poviem svoj názor narovinu. Nemám čo stratiť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stačí, keď vás do nemocnice príde pozrieť milovaná osoba a hneď je bolesť preč. Hneď sa na všetko pozeráme inak. Aj v nemocnici sa vieme smiať. Aj po ťažkej havárii má človek úsmev na tvári a o barliach príde na Veľkú noc obliať svoje spolutrpiace do susednej izby. A dostane "po vajci". A to neskutočné privítanie, keď som prišla z nemocnice ku koňom. Dojali ma. To som teda fakt nečakala. Ľúbim ich a oni to vedia. Všetci, ktorých milujem to vedia. A budem im to hovoriť a prejavovať do nekonečna.

Všade sa nájde radosť. V každej situácii sa môžme tešiť. A aj chvíle, keď nemáme, po čom túžime sú dôležité. Pre nás. Keď sme ochotní sa učiť z každej situácie. Keď nás srdce bolí a nemáme odvahu o tom hovoriť. Keď máme k niekomu vrelý vzťah a nie sme si istí, či to aj ten druhý tak cíti. Keď hľadáme spriaznenú dušu, ktorá by nás vypočula. Nemusí radiť, len počúvať. A pohladiť po hlávke. Nejde donekonečna trápiť svoje srdiečko a potláčať svoje city. Treba o všetkom hovoriť. Hovoriť, hovoriť, hovoriť............ 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zo všetkého sa dá poučiť. A tie najťažšie a najboľavejšie situácie nám dajú najviac. Len sa pokoriť, a príjmať každú sekundu s láskou. A milovať samého seba. Milovať ľudí, nech sú akíkoľvek. Keď človek berie svoje okolie ako zrkadlo, ako príležitosť pozrieť sa sám na seba cez svoje okolie.........

Michaela Ľudmová

Michaela Ľudmová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Príspevky na tomto blogu sú popisom (nie len mojich) autentických zážitkov alebo vymyslené príbehy, rozprávky, či básne. Zoznam autorových rubrík:  DetiKoneLen takPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu